اخبار ایرانیان دبیاخبار دبیاخبار دبی فارسی

دبی محبوب ترین مقصد در بین کاربران TikTok است

دبی در صدر فهرست مقاصد کاربران اپلیکیشن تیک‌تاک برای به اشتراک‌گذاری محتوای سفر خود قرار گرفته است، طبق تحلیلی جدید از داده‌ها با استفاده از هشتگ‌ها توسط شرکت «سیم لوکال» که در زمینه کارت‌های سیم‌کارت الکترونیکی برای سفر تخصص دارد.

سبک زندگی جهانی و افق شگفت‌انگیز شهر دبی باعث شده تا این شهر در صدر فهرست قرار گیرد، به‌طوری که تعداد پست‌ها با هشتگ #visitdubai به ۱۶۸.۵ هزار پست رسیده است. بالی در مقام دوم با ۱۳۲.۵ هزار پست قرار دارد که جنگل‌های استوایی و سواحل زیبا آن را به تصویر می‌کشد، و پس از آن مکزیک با ۱۲۳.۸ هزار پست که تنوع جغرافیایی و فرهنگ زنده خود را با هشتگ #visitmexico معرفی کرده است.

این نتایج بر اساس هشتگ‌های مربوط به نهادهای گردشگری رسمی از محبوب‌ترین مقاصد مسافران در سراسر جهان برای سال ۲۰۲۴ است، طبق اطلاعات وب‌سایت تریپ ادوایزر. سایر مقاصد مشهور شامل لندن، یونان، رم، پاریس، مراکش، هانوی و ویتنام نیز می‌شود.

اشتراک‌گذاری تجربیات

دینیس دان، مدیر اجرایی بازاریابی دیجیتال در «سیم لوکال»، گفت: “امروزه مسافران تمایل دارند تجربیات خود را با جهان به اشتراک بگذارند، دیگران را الهام بخشند و یک جامعه جهانی از کاوشگران بسازند. تیک‌تاک به یک پلتفرم مهم برای نمایش مقاصد زیبا تبدیل شده است و کارت‌های سیم‌کارت الکترونیکی ما راه‌حلی ایده‌آل برای اتصال مداوم فراهم می‌کند، که اطمینان حاصل می‌کند بتوانید هر لحظه را ثبت کنید.”

افزایش محتوای سفر در تیک‌تاک همزمان با رشد بازار کارت‌های سیم‌کارت و کارت‌های سیم‌کارت الکترونیکی برای سفر است.

شرکت جونیپر پیش‌بینی می‌کند که این بازار از ۱.۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۴ به ۸.۷ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۸ رشد خواهد کرد، که ناشی از افزایش تعداد مسافران بین‌المللی و راحتی فناوری سیم‌کارت الکترونیکی است.

دینیس دان افزود: “با توجه به فهرست شگفت‌انگیز بهترین مقاصد تیک‌تاک در این تابستان، خوشحالیم که راه‌حلی ارائه می‌دهیم که نه تنها تجربه سفر را بهبود می‌بخشد بلکه شما را در هر کجای جهان متصل نگه می‌دارد.”

توئیتر دبی

www.dubaitwitter.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا